بالاترین خریدار ضایعات بالاترین خریدار ضایعات .

بالاترین خریدار ضایعات

ضایعات چیست؟ برای فروش ضایعات خود به کجا مراجعه کنیم؟

بهترین خریدار ضایعات
فلز هایی مانند آهن، چدن، فولاد و فولاد ضد زنگ جز بهترین ضایعات آهنی هستند. این فلز ها در ابزارهایی مانند ماشین های قدیمی، لوازم های خانگی،خطوط های راه آهن، کشتی ها، قوطی های غذا و قوطی های رنگ موجود است.

مزایا و فواید مالی و اقتصادی تنها یکی از خصوصیات بازیافت ضایعات آهنی می باشد.این فلز ها در طی مراحل ضایعات از منطقه های مختلف جمع آوری می شود. این ضایعات ها باعث می شوند که نیاز به استخراج و تولید مواد خام اولیه به شکل چشم گیری کاهش پیدا کند و همچنین باعث می شود کمکی در سرمایه گذاری در منتشر کردن گاز های گل خانه ای  داشته باشند.

با ذکر یک مثال بحث را برای شما باز تر و قابل فهم تر می کنیم. مثلا در هنگام بازیافت کردن فولاد 75% انرژی کم تری از تولید فولاد خام استفاده می شود. باید بدانید که هر نوعی از فولاد به صورت صد دردصد کاملا قابلیت بازیافت را دارا است. فولاد را می توانند به صورت نامحدود بازیافت کنند. البته می تواند این فولاد ها را به بهترین خریدار ضایعات خرید و فروش سپرد.

اما از اصلی ترین سوالاتی که برای همه ما پیش خواهد آمد این است که در طی فرآیند ضایعات آهن چه چیز ها و چه اتفاق هایی پیش می آید؟ با ما همراه باشید تا در ادامه برای شما شرح دهیم.

ضایعات آهنی و غیر آهنی را خیلی از مراکز بازیافت قبول می کنند. در مرحله بعد ضایعات آهن را به قطعات و تیکه های کوچک تر تقسیم بندی می کنند. جالب است که بدانید ضایعات فلزی غیر آهنی و بقیه محصولات با استفاده از جدا کننده های مغناطیسی جدا می کنند.

بهترین خریدار ضایعات چه کسی است و محاسبه قیمت آن به چه شکلی است؟

خیلی از شرکت ها و سازمان ها  وجود دارند که مجموعه از محصولات را یا حذف یا جمع آوری می کنند. این شرکت ها پس از جمع آوری آن ها را به بهترین خریدار ضایعات پیشنهاد می کنند. البته برخی از شرکت ها به ضایعات پول خوبی می دهند و برخی دیگر برای آن ها ارزش قایل نمی شوند.

با توجه به اینکه هر فلزی قابلیت بازیافت دارد و اینکه هر فلزی با توجه به چگونگی باز پس گیری مواد بسیار بیشتری برای بازیافت نیاز دارد.

پس از خریدای ضایعات توسط بهترین خریدار ضایعات ، یکی از مهم‌ترین قدم ها عملیات جدا کردن فلزات آهنی از فلزات غیر آهنی و در آخر فرآیند مرتب‌سازی ضایعات و محصولات می باشد. همانطور که می دانید فلزات آهنی دارای آهن هستند، به‌راحتی با فرآیندی آسان از مخلوط بیرون کشیده می‌شوند. در محیط ضایعاتی، قطعات بزرگ از قراضه آهن را با استفاده از جرثقیل‌های مجهز به آهنربای مغناطیسی از همدیگر جدا می کنند.

در ادامه این مراحل، پس از اینکه فلزات از مواد قابل بازیافت جدا می شود، پلاستیک و فلزات تنها باقی می‌ماند. در ادامه جریان‌های الکتریکی در طول رودخانه ایجاد می‌شوند که در آن تنها فلزات را تحت تأثیر خود قرار می دهد. این مسیر یا این فرآیند، فرآیند جاری نام گذاری می‌شود. در جریان هستید که آلومینیوم اصلا مغناطیسی نمی باشد، این فن‌آوری می‌تواند در هوا شناور شود و به پلاستیک‌ها اجازه دهد که از این فرآیند خارج شوند.

خلاصه این فرآیند در کارخانه
فرآیند ضایعات بدین شکل است که ضایعات به شکل جداگانه یا به ‌صورت مخلوط جمع‌ می‌شود و در مرحله بعدی مرتب می‌شود، در هنگامی که این قطعات وارد کارخانه فن آوری قراضه می‌شوند، نوع های متنوع ای از فلزات مورداستفاده قرار می‌گیرند، در مرحله بعدی قطعات فلز را از هم جدا می کنند و در مرحله بعدی و برای خرد کردن و تعیین اندازه آماده می‌شوند. مرحله بعدی جداسازی مغناطیسی می باشد.

بهترین خریدار ضایعات در تهران

آیا در تهران زندگی می کنید و به دنبال فرد یا مکانی برای فروش ضایعات خود با قیمتی مناسب هستید؟ مسیر و راه های زیادی در پیش رو دارید.در ابتدا باید بگوییم که برای هر نوع ضایعات به دنبال پیدا کردن بورس همان چیز باشید. برای مثال برای خرید و فروش ضایعات استیل باید به جاده فتح تهران محدوده شیرپاستوریزه بروید، تا بتوانید فروشندگان و خریداران مختلف ضایعات استیل را ببینید. البته می توانید راه های آسان تری هم انتخاب کنید، همیشه انتخاب های بهتری برای پیدا کردن بالاترین خریدار ضایعات در شهر های بزرگ وجود دارد. یکی از این راه های که بسیار پیشنهاد می شود.این است که با یک سرچ در فضای مجازی و اپلیکیشن های آگهی خریداران ضایعات را به راحتی پیدا کنید.

حتما شما تنها با گذاشتن کمی وقت و با گشت و گذار در اینترنت می توانید بهتری و بالاترین خریدار ضایعات و هم بهترین قیمت را پیدا کنید.... اگر ساکن شهر تهران و یا دیگر شهرهای ایران هستید، فقط کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت ضایعات در هر حوزه ای را به شما بدهند.

 

 

 


برچسب: ضایعات چیست؟ برای فروش ضایعات خود به کجا مراجعه کنیم؟،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۱۰ توسط:بالاترین خریدار ضایعات موضوع: نظرات (2)