بالاترين خريدار ضايعات بالاترين خريدار ضايعات .

بالاترين خريدار ضايعات

بالا ترين خريدار ضايعات كيست؟ محاسبه قيمت ضايعات چگونه است؟

بهترين خريدار ضايعات كيست؟ محاسبه قيمت ضايعات چگونه است؟

در يك تعريف كلي به فولادهاي غير قابل مصرف و ضايعات و آهن آلات معيوبي كه كاربردي ندارند، ضايعات آهن گفته مي‌شود. در يك كلمه مي‌توان گفت هر موادي كه قابليت بازيافت را داشته باشد به آن ضايعات گفته مي‌شود. به عنوان مثال موادهايي كه از باقي مانده آهن آلات در صنايع ساختمان سازي و يا خودروسازي‌ها قابل بازيافت باشد را جزو ضايعات مي‌دانند.

برخلاف زباله‌ها كه هيچ گونه ارزش پولي ندارند، آهن آلات و ضايعات فلزي از آن جايي كه مجددا بازتوليد مي‌شوند و مورد مصرف قرار مي‌گيرند، ارزش پولي دارند و به آنها قراضه نيز گفته مي‌شود.

در حال حاضر ابتدايي‌ترين خريد و فروش ضايعات به وسيله افرادي كه با كمك بلندگوهاي خود درون خيابان‌هاي شهر مي‌گويند”آهن الات خريداريم!” انجام مي‌شود اما بهتر است بدانيد كه بهترين خريدار ضايعات اين گونه افراد نيستند اما از آنجايي كه اين دسته از افراد بيشتر با مردم در تعامل هستند به همين دليل مردم نيز بيشتر با آنها سر و كار دارند.

جهت آشنايي با بهترين خريدار ضايعات لازم است بدانيد كه آنها در تمامي شهرها فعاليت دارند و شما مي‌توانيد به راحتي با بزرگترين خريدار ضايعات آهن در شهر خود آشنا شده و فروش ضايعات آهن خود را با سود بيشتر انجام دهيد. در صورت فروش با كمك اين خريداران به طور حتم قيمت ضايعات آهن شما به مراتب بيشتر از زماني خواهد بود كه بخواهيد آهن آلات خود را به خريدار ضايعات آلومينيوم و ساير آهن آلات در خيابان‌ها به فروش رسانيد.

آشنايي با دسته بندي ضايعات

در حالت كلي ضايعات يا از جنس فلزي هستند و يا نيستند، حال در اين بين دسته بندي‌هاي ديگري نيز وجود دارد كه ما تنها به دو دسته بندي فلزي و غير فلزي در اين مبحث اشاره خواهيم كرد.

ضايعات فلزي: ضايعات فلزي يا آهني سودآوري بيشتري داشته و شامل تمامي ابزار آلات آهني همچون آلومينيوم، مفرغ، روي، سرب، مس، استيل، چدن و ساير ضايعاتي است كه معمولا به صورت خام به فروش مي‌رسند.

ضايعات غير فلزي: اين دسته بندي شامل تمامي محصولاتي است كه غير فلزي هستند و در ساخت آنها از فلز استفاده نشده است مانند پلاستيك، كاغذ، منسوجات، سنگ، مواد شيميايي، ضايعات كشاورزي و غيره.

حال كه با دسته بندي‌هاي ضايعات آشنا شديد حتما خودتان مي‌توانيد حدس بزنيد كه خريدار ضايعات آلومينيوم به دليل مواردي كه خريداري مي‌كند فعاليتش با خريدار ضايعات پلاستيك فرق دارد. به طور كلي محصولاتي كه خريداران ضايعات آهن مي‌خرند به دليل ارزش بالايي كه آهن دارد از قيمت بالاتري نيز برخوردار خواهد بود تا باقي مانده‌هايي كه خريدار ضايعات پلاستيك و ساير وسايل مي‌خرند.

 

آيا فروش ضايعات آهن تناژ بالا نيز امكان پذير است؟

حتما مي‌دانيد كه در تمامي كارها بايد كار را به كاردان سپرد. در خصوص فروش ضايعات آهن نيز استثنايي در اين امر وجود ندارد. يكي از ويژگي‌هاي مهمي كه مي‌توان در هنگام تماس و ارتباط با بهترين خريدار ضايعات به آن اشاره كرد، همين مورد است كه شما در صورت فروش ضايعات آهن با تناژ بالا مي‌توانيد به راحتي آهن آلات بدون مصرف خود را با قيمت بالايي به فروش برسانيد در حالي كه بسياري از خريداران ضايعاتي كه در سراسر شهر با كمك بلندگوهاي خود به خريد آهن آلات مي‌پردازند در بسياري از مواقع نمي‌توانند آهن آلات شما را با قيمتي مناسب و محدوديتي كه در امر خريد آهن آلات تناژ بالا دارند، خريداري كنند.

بنابراين در پاسخ به اين سوال كه آيا مي‌توان فروش ضايعات آهن تناژ بالا را انجام داد بايد گفت بله اين امكان وجود دارد كه ضايعات آهن را با تناژ بالا و اطلاع از ضايعات آهن كيلويي چند به راحتي و بدون هيچ گونه دردسري با كمك خريداران ضايعات به فروش رسانيد.

مزايده فروش ضايعات آهن چيست؟

در خصوص آشنايي با بهترين خريدار ضايعات بايد در وهله اول بدانيد كه معني مزايده فروش ضايعات آهن چيست. مزايده فروش ضايعات آهن به معني گزارش خريد و فروش ضايعات آهن در سراسر كشور بوده و مي‌توان با كمك آن در خصوص قيمت ضايعات آهن اطلاعاتي را دريافت كرد بنابراين در صورتي كه قصد فروش ضايعات آهن تناژ بالا را داريد و يا به طور كلي مي‌خواهيد بدانيد ضايعات آهن كيلويي چند است مي‌توانيد به اين سايت‌هاي مزايده فروش ضايعات آهن مراجعه كرده و اطلاعات لازم را در اين خصوص كسب كنيد و سپس ضايعات خود را با قيمتي مناسب به فروش رسانيد.

در اين مزايده همچنين مي‌توانيد با بزرگترين خريدار ضايعات آهن در سراسر شهر و كشور آشنا شده و در صورت فروش ضايعات آلومينيوم و ساير آهن آلات مورد نظر خود آن را به خريدار ضايعات آلومينيوم كه مد نظر داريد و قيمت مناسبي را براي آهن آلات در نظر گرفته است بفروشيد تا بتوانيد به سود بالايي دست پيدا كنيد.


برچسب: بهترين خريدار ضايعات كيست؟ محاسبه قيمت ضايعات چگونه است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۵:۵۵ توسط:بالاترين خريدار ضايعات موضوع: نظرات (0)

بالا ترين خريدار ضايعات

بالاترين خريدار ضايعات كيست؟

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه به گوشه حياط خود رفته و ببينيد كه يكسري ضايعات در گوشه اي از آنجا وجود دارد كه نمي دانيد با آنها چه كار كنيد. اولين فكري كه به ذهن تان مي رسد اين است كه آن را سر كوچه بگذاريد كه فقط از منزل شما بيرون روند. اينجاست كه شايد ايده فروش ضايعات به بالاترين خريدار ضايعات به سرتان خطور كند. بله قطعا اين ايده خوبيست زيرا علاوه بر اينكه گوشه خانه شما را خلوت مي كند در قبال آن پول خوبي هم به شما پرداخت مي كند.

حال اين موضوع مي تواند در ابعاد گسترده تري مثل ضايعات يك كارخانه باشد. فرض كنيد كه يك كارخانه مي خواهد خطوط خود را نو كند و دستگاه هاي خود را مجبور است كه از دور خارج كند. در نتيجه نياز به اين دارد كه هر چيزي را كه در كارخانه جمع مي كند به خريدار ضايعات بفروشد. اين ضايعات مي تواند ضايعات هر چيزي از جمله آهن، پلاستيك، استيل و … باشد. پس به خاطر داشته باشيد اگر ضايعات زيادي را در محل كار، خانه يا ويلاي خود داريد به هيچ عنوان آنها را دور نريزيد چون به راحتي مي توانيد فردي را پيدا كنيد كه بالاترين خريدار ضايعات باشد و از فروش ضايعات خود سود خوبي را ببريد.

بهترين خريدار ضايعات در تهران
اگر در تهران سكونت داريد و به دنبال فرد يا جايي هستيد كه ضايعات شما را خوب بخرد راه هاي زيادي داريد. اول از همه مي توانيد براي هر نوع ضايعات به بورس همان چيز برويد. مثلا براي خريد و فروش ضايعات استيل بايد به جاده فتح تهران محدوده شيرپاستوريزه مراجعه كنيد تا بتوانيد فروشندگان و خريداران مختلف ضايعات استيل را ببينيد. بعد از آن مي توانيد راه هاي آسان تري هم انتخاب كنيد، هميشه در تهران گزينه هاي زيادي براي پيدا كردن بالاترين خريدار ضايعات وجود دارد! راهي كه پيشنهاد مي كنيم اين است كه با يك سرچ در فضاي مجازي و اپليكيشن هاي آگهي خريداران ضايعات را پيدا كنيد.

قطعا با چند ساعت گشت و گذار در اينترنت هم بهترين ها را پيدا كرده و هم بهترين قيمت را مي يابيد. راه ديگري كه داريد اين است كه به سايت هاي معتبر اين حوزه اعتماد كنيد. ولي در نهايت ما كار را براي شما آسان كرده ايم و در آغاز گشت و گذار خود به شما مي گوييم كه ديگر نياز نيست به دنبال برترين خريدار ضايعات بگرديد؛ برترين و بالاترين قيمت خريد ضايعات را ما در سايت خود براي شما ارائه مي دهيم. كافيست اگر در تهران و حتي ديگر شهرهاي ايران سكونت داريد با كارشناسان ما تماس حاصل كنيد تا بهترين قيمت ضايعات در هر حوزه اي را به شما بدهند تا معامله اي پر سود را تجربه كنيد.

چگونه مي توانم به خريداران ضايعات اعتماد كنم؟
با توجه به اينكه اين نوع كالا به صورت كالايي عرف و رايج در سطح جامعه نيست اين انتظار مي رود كه دست يابي به فروشندگان يا خريداران ضايعات سخت باشد اما نشدني هم نيست. با راه هايي كه مطرح شد امكان دستيابي به اين خريداران وجود دارد اما به طور قطع نمي توان به تمامي آنها اعتماد كرد زيرا ممكن است با قيمتي گزاف و پر سود براي شما پشت تلفن عددي را مطرح كنند كه توجه شما را جلب كنند و بعد از ورود به محل انبار شما با عيب گذاري هاي رايج قيمت را تا سطح قابل توجهي پايين بياورند.

اين در شرايطي است كه شما روي اين پول حساب كرده ايد و ديگر نمي توان گفت كه بالاترين خريدار ضايعات را پيدا كرده ايد! در نتيجه اعتماد به اينگونه افراد در اين حوزه مقداري سخت است كه البته با كمي تحقيق و پرس و جو مي توان نحوه فعاليت و كار طرف مقابل را در آورد. ولي در كل بايد با حواسي جمع به سمت خريداران ضايعات رفت كه ضرر قابل توجهي عايد ما نشود.

بهترين خريدار اينترنتي ضايعات
البته گفتني است كه بهترين روش براي پيدا كردن افراد معتبر در اين كار اعتماد كردن به برند هايي است كه صادقانه در اين حوزه فعاليت مي كنند و اعتبار قابل توجهي در اين زمينه دارند. بسياري از اين برندها در فضاي اينترنت هم سري در سرها دارند. در نتيجه اعتماد به برندي كه به صورت آنلاين خدمات ضايعات در محل را براي شما فراهم مي كند بسيار خوب و قابل اعتماد خواهد بود. از طرفي چالش هاي موجود مثل رفتن فيزيكي به محل خريد ضايعات براي فروشنده وجود نخواهد داشت.

در نهايت مي تواند با كارشناسان خريد آن مجموعه تماس حاصل كرده و با راهنمايي هاي لازمه هماهنگي به عمل آمده و كارشناسان در محل حضور پيدا كرده و براي شما تبديل به بالاترين خريدار ضايعات تبديل شوند. در اين شرايط ديگر نياز به رفت و آمد هاي فراوان براي فروش ضايعات خود نخواهيد داشت و به راحتي مي توانيد از طريق راه هاي آنلاين به هدف خود يعني فروش ضايعات برسيد.

اينگونه سرويس ها تفاوتي ندارد كه براي منزل شما باشد يا محل كار و … مهم اين است كه بهترين خريدار ضايعات را پيدا كنيد كه در نهايت ما براي شما اين مهم را فراهم خواهيم كرد.


برچسب: بالا ترين خريدار ضايعات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۲:۲۲ توسط:بالاترين خريدار ضايعات موضوع: نظرات (0)

بهترين خريدار ضايعات

بهترين خريدار ضايعات كيست؟

ضايعات، مواد بازيافت پذيري هستند كه به حال خود رها شده اند. از قبيل بعضي ماشين ها، صنايع ساختماني و شيشه و مقوا و كاغذ و.. كه براي بعضي از افراد دور ريختني به حساب مي آيند. بعضي از قطعات فلزي، آهني، فولادي و… به علت شكستگي يا پوسيدگي و دلايل ديگري از اين دست، غير قابل استفاده اند، لذا ضايعات و يا قراضه نام دارند. اگر به دنبال يافتن بهترين خريدار ضايعات هستيد با ما همراه باشيد.

برخي از كارخانه هاي صنعتي نيز قطعاتي توليد مي كنند كه به درد استفاده نمي خورد و يا معيوب و ناقص است، قطعات شكسته خودرو، نخاله هاي ساختماني، پلاستيك و… همه جزو ضايعات به شمار مي آيند. به طور كلي مي توان گفت سرچشمه اوليه توليد ضايعات، خانه ها و صنايع هستند.

خريد ضايعات و خريدار ضايعات

يكي از مشاغل و كسب و كارهايي كه در شرايط جديد ايجاد شده، كار با ضايعات و خريد و فروش آن ها است كه  ارزش پولي بسيار دارد و بسياري از افراد سودهاي سرشاري را با اين كار به دست مي آورند. افراد، شركت ها و كارخانه هاي بسياري بدين منظور شكل گرفته اند تا به خريد و فروش ضايعات بپردازند. آن ها مي خواهند بهترين خريدار ضايعات باشند و براي رسيدن به اين منظور تلاش مي كنند.

برخي از افراد مستقيما ضايعات را از مردم و از درب منازل، خريداري مي نمايند و يا از طريق سطل هاي زباله به جمع آوري آن ها مي پردازند و يا از گوشه و كنار خيابان، ضايعات، جمع آوري مي نمايند. پس از آن، اين ضايعات جمع آوري شده را به كارخانه هاي مخصوص دريافت ضايعات تحويل مي دهند.

فرايند كار بر روي ضايعات

در كارخانه هاي مخصوص دريافت ضايعات، حجم زيادي از ضايعات، جمع آوري شده است. لذا در ابتدا به تفكيك آن ها مي پردازند.

ضايعات مربوط به آهن و فلزات

ضايعات آهن و فلزات و… توسط ماشين آلات مختلف، از هم جدا مي شوند و دسته بندي مي گردند. سپس ضايعات آهني و فلزي، به نسبت چگالي، ابعاد و.. درجه بندي مي گردند. پس از درجه بندي، ضايعات را به كارخانه هاي مختلف ذوب و يا بازيافت تحويل مي دهند.

اين كارخانجات نيز پس از خريد اين مواد، قطعات آهني و فلزي را وارد كوره نموده، ذوب مي نمايند و سپس با ذوب فلزات، دوباره قطعات جديد توليد مي كنند و قطعات تازه را دوباره وارد چرخه توليد مي نمايند.

اين روند باعث مي شود تا معادن سنگ فلزات حفظ شود، منابع طبيعي آسيب نبيند و محيط زيست نيز دچار مشكل نشود. البته ضايعات تنها محدود به فلزات نيست. از جمله مي توان از كاغذ و مقوا و شيشه و… در امر ضايعات نام برد.

ضايعات مربوط به كاغذ

كاغذ نيز از موادي است كه مورد بازيافت قرار مي گيرد و توسط خريدار ضايعات، خريداري مي شود. به طور كلي استفاده از كاغذ رو به افزايش است و در توليد كاغذ نيز بايد درختان زيادي را قطع كرد و از بين برد. در اين ميان تا كنون جنگل هاي زيادي نابود شده اند.

اما طي فرايند بازيافت اين مواد، كاغذ مي تواند دوباره مورد استفاده قرار گيرد. اين اتفاق با تغيير شكل و تبديل هايي  امكان پذير است. تغييراتي كه بر روي كاغذ انجام مي شود تا فرم جديد آن شكل بگيرد و دوباره وارد بازار مصرف شود.

ضايعات مربوط به شيشه

شيشه نيز از موادي است كه توسط خريدار ضايعات، خريداري مي شود. برخي از شركت ها بطري ها را از سطح شهر جمع آوري مي نمايند. سپس شيشه ها را شسته، ضد عفوني مي كنند و دوباره از آن استفاده مي كنند.

اما بعضي ديگر از كارخانجات خريدار ضايعات، شيشه ها و محصولات تشكيل شده از شيشه را بر اساس رنگ از هم جدا مي كنند. سپس شيشه ها را به قطعات كوچك تر تبديل مي كنند. پس از آن، فرايندهايي بر روي آن انجام مي دهند و از آن ها، ظروف شيشه اي و بطري هاي جديد خلق مي كنند.

ضايعات مربوط به فولاد

در فرايند بازيافت فولاد و قطعات فولادي، از ماشين آلات بسيار بزرگي استفاده مي شود. اين ماشين آلات، اتومبيل هاي بزرگ و نخاله هاي بزرگ ساختماني را تكه تكه مي كنند. فولاد پس از مرتب سازي، ذوب مي شود و در قالب ورقه هاي بزرگ، تصفيه مي گردد. اين قطعات، در ساخت بدنه خودرو و يا مصالح ساختماني به كار برده مي شود. ضايعات ارگانيك نيز به كمپوست و كود كشاورزي تبديل مي گردد.

فوايد بازيافت محصولات يا خريد ضايعات

بسياري از ضايعات از جمله ضايعات آلومينيومي و آهني پس از بازيافت و انجام تغيير و تبديلاتي بر آن ها، مي توانند در جاده سازي و يا حتي ساخت پل مورد استفاده قرار بگيرند. سم زدايي آب هاي دفعي و هرز آب هاي صنعتي را نيز مي توان با استفاده از اين ضايعات تغيير يافته، انجام داد. توليد بسياري از ظروف توسط همين ابزارهاي تبديل شده از فلزات و… صورت مي گيرد.

توليد ابزار هاي خانگي:

بعضي از ابزارهاي فلزي كه در خانه مورد استفاده قرار مي گيرند از جمله ميز، صندلي، نيمكت و… از فلزات بازيافتي تشكيل شده است.

كاربردهاي هنري:

بسياري از مجسمه سازان در ساختن مجسمه، از مواد تغيير شكل يافته و بازيافت شده به ميزان زيادي استفاده مي كنند.

كمك به حفظ محيط زيست:

از جمله آثار بازيافت و تغيير ضايعات و تبديل آن ها به مواد مصرفي مورد نياز، آلودگي هاي زيست محيطي كاهش مي يابند. آلودگي هوا و آلودگي آب كم مي شود. اندازه و وسعت محل هاي جمع آوري زباله ها نيز كاهش مي يابد.


برچسب: بهترين خريدار ضايعات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۱:۲۶ توسط:بالاترين خريدار ضايعات موضوع: نظرات (0)